Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J10a80r66a 56R35a79n85k

21. 10. 2015 18:59

Krasa, jak jednoduse jste popsala tolik stestiR^

1 0
možnosti
JH

J69o81s53e38f 22H14e78j51n85a

21. 10. 2015 17:20

Opakoval bych se....:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Je krásné, číst něco podobně optimistického. Prožila jsem si něco takového s dcerou, ale ještě za bolševika, škola pro ni znamenala nefalšované peklo. Dnes má sama synka s diagnózou ADHD a projevy autismu (špatně mluví a všechny ty ostatní typické projevy, i když - každé takové dítě je jiné). Ráda bych s vámi i např. s paní Okálovou mluvila i mimo blog, pokud je to možné, chci se naučit s ním co nejlépe komunikovat a vlastní zkušenost mi nějak nestačí, jednak je to dlouho, a také - v době, kdy byla moje dcera malá, se o autismu nevědělo vůbec nic a jednali jsme nějak instinktivně a metodou pokus-omyl. Stačil by i odkaz na nějakou literaturu, se kterou máte dobrou zkušenost. Děkuji a moc zdravím.

3 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo moje "Bible" je kniha sepsána paní doktorkou Romanou Straussovou a Monikou Knotkovou : Průvodce rodičů s poruchou autistického spektra zhruba za dvě stokoruny :-) 

Můžete mě najít na FB nebo mail pavla.okalova@email.cz.

2 0
možnosti
DS

Ještě mi napadlo, že byste spolu s paní Okálovou, měly psát tyto blogy formou otevřených dopisů na ministerstvo školství, aby se chytly za nos ohledně rušení praktických škol a inkluze dětí, jako jsou Vaše, do těch "normálních". Tím nechci ani náhodou říci, že bych Vašim dětem nepřála vzdělání, ale spíš cítím z Vašich blogů, že Vaše děti potřebují natolik specifický přístup, že by je stres a tempo běžného vzdělávacího procesu semlely a nedaly by ani náhodou prostor jejich skutečným talentům a schopnostem. Předem se ovšem omlouvám, pokud Vám podsouvám něco, co necítíte a pokud jste fanoušky inkluze. Hezký den, dámy:-). Dáša

3 0
možnosti
Foto

Dášo, vůbec se neomlouvejte, naopak, moc mě těší váš zájem a vítám jakékoli doporučení :) Cítím to naprosto stejně jako vy. Otevřený dopis adresovaný paní ministryni jsem podepsala hned, jak byl k dispozici, i petice už proběhla. Moje dcera (stejně jako spousta našich kamarádů) je v praktické škole a je to tam pro ni ideální - má odtamtud možnost jít i třeba na školu střední, což by ze speciálky nešlo, ale zároveň nemusí být mezi 30 dětmi, což by v žádném případě nezvládla. Kdyby měla jít do klasické velké základky, nechala bych si ji raději doma v domácí škole. Ale věřím, že k tomu nedojde, taková banánová republika snad nejsme.

S Pavlou Okálovou ve spojení jsme, ona pro mě byla inspirací ke psaní blogu :) Je moc fajn a obdivuji ji i za její práci na pomůckách pro Pepču, tohle dělat doma "na koleně", to chce velký talent, píli a trpělivost :)

0 0
možnosti
JH

Moc pěkné, dojímavé...

1 0
možnosti
RP

Moc hezky napsané, až mám slzy :-) dojetím. Přeji Vám hodně běžných radostí z dcerky.V

2 0
možnosti
JN

J25i36ř83í 17N17o58s59e69k

21. 10. 2015 10:56

Léčba kočkou je účinná, bezbolestná a vytváří silnou závislost.

Holčička je šikovná a vy máte svatozář stejně velkou jako paní Okálová :-)

2 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, děkuji. Příjemně potěšilo, krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Peťul veliká gratulace, neuvěřitelné co jiný přístup učitelek dokáže, také pevně doufám, že se jednou dočkám. Také chystám článek jak nás nová škola ovlivnila, ale ještě jsem se k němu nedopracovala  ;-D.

Ty píšeš kafe já do něj pláču. Jen houšť, každý pokrok je malý zázrak :-)

2 0
možnosti
DS

Pavli, zajímalo by mne, zda byste se měly možnost s Peťou sejít i mimo blog. Věřím, že, byť mají Vaše dětičky každý jinou formu tohoto onemocnění, že Vám úspěchy té druhé (tedy toho druhého dítka) musí být vzpruhou. Už se těším na Váš další blog s nástěnkou. Děvčata, máte obě (nejen) můj neskonalý obdiv VR^V

3 0
možnosti
DS

skvělé! Samé skvělé zprávy a takové úspěchem zakončené práce. Petro, mám s Vámi a Babů ohromnou radost. Máte úžasnou malou Treperendu VR^V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS