Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Hezké, potěšila jste mne, Petro, a pofoukala bebíčka na duši. V půlce minulého týdne zemřela v mém okolí 30-letá maminka ani ne 2-leté holčičky a dnes jsem se dověděla, že zemřela (též ve 30 letech) Olinka Joklová (nemoc motýlích křídel). Pohladí, když si člověk uvědomí, že svět se točí dál a další obětavé (nejen) maminky činí jiné děti šťastnými.

Mimochodem, všechno nejlepší k Vašemu dnešnímu svátkuV:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že jsem vás aspoň trošku potěšila.

O Olince to vím, také mě to hodně dostalo, byť to bohužel v jejím případě prostě přijít muselo a je úspěch, že se těch 30 let vůbec dožila:-/

A děkuji za přání :)

0 0
možnosti
JH

Tady bych se jenom opakoval. Těším se na vaše vyprávění. Voní z něj pravá lidskost.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Opět moc děkuji za milý komentář :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS