Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Sympatické čtení. Moje děti i vnoučata jsou naštěstí relativně zdravé, ale...R^ Držím palce a rád občas zajdu.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moje dcera autistka není, ale když začínala mluvit tak tvořila ještě roztodivnější slova. Té vaší to ale asi bohužel zůstane. Na jednu stranu roztomilé, ale na druhou stranu pro vás náročné. Mám mentálně postiženého syna (27) a vím o čem mluvím. Když byl malý, zvládala jsem, teď se ale děsím každého dalšího roku a raději nedomýšlím co bude až já nebudu a on ano. Držím pěsti.

1 0
možnosti
Foto

I já vám držím pěsti :) Není to vůbec jednoduché, máte pravdu. Jsem ve styku s různě postiženými a jejich rodinami, vidím tedy i třeba dospělé autisty - a samozřejmě nejen je. O autistech ale bohužel ve společnosti pořád panuje představa, že jsou to buď nemluvící, kývající se děti nebo Einsteini či Rainmani. Ono to tak samozřejmě není. My, rodiče, se snažíme o osvětu (u nás máme občanské sdružení, děláme přednášky, benefiční akce...), její součástí je teď i tento blog ;-)

0 0
možnosti
DS

Hezké, ráda se přijdu pobavit Vašimi zápisky. Pozdravujte Babu :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pěkné vejšplechty má:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 760x
Už pár let především máma dcerky s autismem. Zároveň manželka, dcera, sestra, teta... a žena... to vše dohromady tvoří mé JÁ

Seznam rubrik